har jag för bråttom?

Idag är det en sån dag där tankarna bara snurrar runder. Ibland vill jag bara kunna stänga av mina tankar och bara stanna upp.
Ibland får jag ångest av hur snabbt tiden går förbi. Brist på annat tittade jag igenom mina bilder på bilddagboken och där är en hel del bilder. Det är galet hur snabbt saker kan förändras på så kort tid.
Vänner som har försvunnit och nya som har kommit, utseende och en massa annat.
Mitt största problem är nog att jag vill göra för mycket men vet inte var jag ska börja?
Vissa personer har sina framtid planerad men i mitt fall blir jag bara snurrig och stänger av?
Just nu känner jag bara att tiden går åt saker jag inte vill göra men heller inte kan kontrollera.
Jag har en jävla massa ämne som jag egentligen inte kommer ha någon nytta av, jag är fast i åkarp eller ja i Sverige
överhuvudtaget.
Jag vill bara det jag vill göra. Leva livet och kunna säga en vacker dag att jag har gjort allt jag har velat göra, iallafall nästan. Vara nöjd!   Jag har väl för bråttom antar jag men jag orkar inte med detta "förlivet" om ni fattar?

Jag sa ju att tankarna bara snurrade idag hehe

Det blir väl inte bättre av att min morbror åker till indien imorgon med ett par kompisar och bor där ett tag, åh jag vill med!!


Kommentarer
Postat av: Kajsa

känner verkligen igen mig i det där!

2008-10-30 @ 16:08:44
URL: http://electrolite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0