Vänskap

Idag är det en bra dag!
Jag kom verkligen inte upp imorse så jag bestämde mig för att ha en ledig dag. Somnade om och vaknade vid halv tio och då såg jag att vi hade Sex and the city filmen hemma. Mamma hade tydligen köpt den, yees!

När jag ser den filmen så tänker jag alltid på mina bästa vänner Eila och kajsa. De två står mig absolut närmast
och jag hade kunnat göra allt för dem.  Vi skrattar, gråter, pratar skit, dricker, äter, bråkar, tjafsar ja ni förstår men vad som än händer så är det dem två som jag värdesätter mest.

Ibland känner jag mig så lycklig för jag har världens bästa vänner. Vad mer kan jag begära? det är inte alla som kan titta sig bakom och känna sig tryg att någon fångar en.
Jag har verkligen fått uppleva riktig vänskap, är det verkligen så många som kan säga det?

Ibland vill man bara krama om alla sina vänner samtidigt..

Tjejerna i sex and the city påminner mig om vad sann vänskap handlar om!
Idag finns där lika många riktiga som falska vänner, om inte mer

Jag älskar iallafall mina vänner!
  


Kommentarer
Postat av: johanna

jag kan säga att jag upplevt/upplever äkta vänskap jag med faktiskt. så känn dig inte överspeciell! haha ;D nej du är go!

2008-10-09 @ 18:28:35
URL: http://lundvally.blogg.se/
Postat av: eilis

<3<3<3

2008-10-09 @ 18:45:48
URL: http://eilis.blogg.se/
Postat av: Kajsa

<3!!!

2008-10-10 @ 07:32:39
URL: http://electrolite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0