<3

Hejhej!
allt bra med er idag? med mig är det kanon.
Idag var det skola som gick hyffsat snabbt, dock fått massa små läxor som är mindre roliga.
Kl.18.00 idag ska jag på ansiktsbehandling och det ska bli så jäkla skönt, längtar, längtar!!

Igår var jag på Body pump och igår var det ny relase ( nytt program med ny musik)  och i vanliga fall är
där en intruktör och det räcker gott och väl. Igår hade vi TRE, ja ni hörde rätt. Jag var död!!

Passet var bra tills en låt kom "pustar ut" 
Ni alla minns väl förr förra årets sommarhit, BOTTEN ANNA! ja på ett body pump pass, katastrof!

För en stund sen pratade jag med Vicky. Ända sen vi började i samma klass så har vi snackat om USA och att vi
vill dit tillsammans. Hade inte varit helt fel att bo i usa i ett år efter studenten och jobba som au pair?
Vicky har skickat efter kataloger m.m så vem vet...
 
Nej vet ni vad nu kallar skolböckerna puss!


gammal bild!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

fan vad kul med botten anna :D HAHA! jag måste diiit

2008-09-23 @ 16:22:11
URL: http://electrolite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0