Äntligen fredag igen!

Hallelulja det är fredag!!
Ni kan inte förstå min glädje just nu.. jag har varit totalt slutkörd denna veckan.
Idag slutade jag redan 10.00 eller ja jag skulle egentligen slutat 13.00 men det skulle betyda att jag skulle haft en
håla på tre timmar... på en fredag.. nej det händer inte!
så jag åkte hem och har bara tagit det lungt och det är underbart.

Idag ska jag träffa mina favorit tjejer från klassen, inte mindre än Johanna, Vicky,Nina och Hannah. Vi ska gå på resturang (jensens böfhus) och sedan blir det bio och vi ska se get smart.
En perfekt fredag med andra ord!

Vad händer på er fredag kväll då?
Ha iallafall en bra fredag kväll så hörs vi pusspuss!


Kommentarer
Postat av: Kajsa

fan vad mysig fredag

2008-09-12 @ 17:33:58
URL: http://electrolite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0