!!

Hej!
Morgonen började med att svenskan var inställd och det betydde att jag hade sovmorgon till 09.00, skönt!
Mindre kul var det när man kom till skolan lite halv krasslig och får reda på att historian som var en lektion på 2 timmar var inställd.... ja ni kan förstår hur less jag blev.
Inte nog med det min  andra lektion var inte förrens 12.35 ? och det var dans..
nej min kropp ville hem så jag åkte hem. Helt onödig dag att stiga upp för!

Börjar faktiskt känna mig lite krasslig, förkylning börjar komma krypandes och då säger vi hej till C vitaminerna !
Skulle egentligen på afro power dance idag men det fick bli Body pump istället.
Ja eila jag ska göra dig en tjänt ;)

Inget annat roligt har hänt idag utan  om en timme ska jag ta tåget till Hjärup och sen har jag planerat en tv kväll med popcorn i knäet, välförtjänt!

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0