godmorgon

Godmorgon :)
Ja jag har varit uppe ett tag nu, tack vare en vis person som var tvungen att skriva sms kvart i tio på en söndag? haha
Känner mig riktigt seg just nu
Igår träffade jag alex, eila, kajsa ,felli och carro som jag har saknat <3
Vi var bara hemma hos felli och inget speciellt hände.

Nu är det verkligen höst, fryser konstant och igårnatt när jag cyklade hem höll jag på att dö. Sov med två täcke idag och just nu  har jag morgonskor och morgonrock..

Idag ska jag bara ta det lungt och plugga. Även ett träninspass blir det också ikväll.

Nu ska jag göra frukost och krypa ner i soffan  puss

Kommentarer
Postat av: Bob

du ska ju vara pigg o vaken kvart i tio;)

2008-09-14 @ 17:05:19
Postat av: Eight Deadly Sins

Segt när folk väcker en med tidiga sms xD Menmen, man får ge igen en annan dag ;) Ha en härlig söndag :D

2008-09-14 @ 17:12:19
URL: http://eightdeadlysins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0