Hallelulja!

Hejhej!
Har inte hunnit berätta om min skogstur haha.
Började med att vi skulle lära oss att göra eld sen skulle vi laga mat (pannkankor)
över eld och detta klarade jag finemang men sen började det närma sig paddlingen.
Eftersom Vicky bor där ute (landet) haha så hade jag ju lite förväntningar om att hon skulle
kunna paddla och det kan jag ju berätta att hon inte kunde. Vet inte hur många gånger vi var på väg att trilla i.
Fick nervsamanbrott ute på sjön och trodde helt allvarligt att jag skulle trilla i. Nu i efterhand är det kul hahah
men nej inte igår.
Jag kan ju berätta att vi klarade oss och att jag ALDRIG jag säger ALDRIG sätta mig i en kanot igen, tacka gud för civilisation.
När vi kom upp på land hör man en i klassen
- Man hörde dig från långa vägar ( jag var på andra sidan sjön) HAHA
men men vi hade skitkul med klassen men skogslivet är fortfarande inget för mig.

På kvällen träffade jag eila och kajsa, käkade glass och så sen sov eila här.
Eila tvingade med mig att träna i morse och notera att klockan var 09.30 när vi tog tåget. Blev spinning för mig och jag säger bara hallelulja!

Ikväll ska jag hem till mina kusiner på middag och senare ska jag träffa Sofie :)
sen får vi se vad kvällen bjuder på.

Nu ska jag strax hoppa in i duschen och börja göra vid mig.

Ni kan alltid höra av er om ni har något roligt för er!

Puss!






Kommentarer
Postat av: Bob

Gick eila upp frivilligt så tidigt?:O trodde du väckte henne HAHAHA

2008-09-20 @ 16:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0