Härlig söndag!

Idag har det varit en riktig söndag om ni förstår vad jag menar?  man har på sig myskläder, håret uppsat i en tofs inget smink alls och bara allmänt skabbig. Jag älskar det!
Bara ha den känslan att idag kan jag bara... ja vad som helst.
Idag har jag varit ensam hemma hela dagen och det har varit underbart, har kollat på film, käkat onyttigt, pratat i telefon och bara degat. Låter väl som en bra söndag ?

Jag glömde ju säga att jag lagade mat till mig själv idag och jag kände mig faktiskt rätt satsig.
Släng er i väggen ni som säger att jag inte kan laga mat!!

Jag stekte kycklingfile och gjorde potatis i ugnen med grönsaker och svampsås, gott var det tillochmed.

Mitt uppe i min matlagning knacker det på dörren och där står en glad felli med ett stort leende på läpparna, bakom ryggen gömmer hon ett marabo choklad haha

Dokumentera tillochmed min måltid för att vissa, erkänn ni blir sugna?
Resten av kvällen ska spenderas framför tvn med pringels, jummi!


Kommentarer
Postat av: eilis

ser gott ut =)

2008-09-14 @ 21:13:28
URL: http://eilis.blogg.se/
Postat av: Idaaaa

emley! jag blir frestad ^^ för ja, det ser gott ut. får man ta sig en smakbit någon dag snaart? ;} hoppas allt är bra med dig. det var ett tag sedan nu ju.. :(

2008-09-15 @ 10:37:35
URL: http://idamalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0