hatar rubriker !

Hej!
Har varit hemma en stund nu. Var i skolan innan och det var drygt som vanligt, nu börjar man känna pressen. Massa
läxor, prov, redovisningar m.m   nej ush!
Vilket deprimerande sätt att börja sitt inlägg med så strunt i det.

Idag ska jag göra absolut ingenting. Jag ska inte lämna mitt hus utan nu har jag satt på mig mina myskläder och ska snart göra lunch, kanske en varm macka? hmm hade inte suttit fel :)
Jag ska även plugga på mitt Historia prov imorgon, jippi!

Kanske ska slinga mitt hår idag, ljusare slingor i håret så där blir skiftningar så det inte bara är blont och tråkigt?
Är grymt feg när det gäller mitt hår. Även om det bara är ljusare slingor så börjar jag nojja mig iallafall haha
nej vi får se, nu kurrar min mage

Hörs säkert sen puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0