hej

Åh  äntligen kan jag sätta mig ner och göra absolut inget.
Idag började jag åtta som jag gör varje dag, dagen började med engelska och slutade med Företagsekonomi som är en lektion på två timmar? jag menar... det är inte normalt.
Idag har jag tränat både Spinning och core.
Spinningen var helt galet jobbigt. spinnade ca 2-3 gångeri veckan innan men sen tappade jag det helt och har blivit förälskad i bodypump (styreträning)  och idag fick jag förklarat varför jag inte går dit längre.
Jag har aldrig svettats så mycket och mina ben var som spaghetti, nej ush!
Får satsa mer på konditionen mer så spinning pass, here i come!

Nu ska jag fortsätta se Top modell, förresten visst är tjejerna riktigt snygga och duktiga i år ?
 
sov gott puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0