hellu

Hej hej!

Är det inte en helt underbar dag? solen skinner och det är lördag, kan ju inte bli bättre!
Klockan är bara  15.00 och jag har både hunnit duscha, gjort vid mig, fixat naglarna, och hjälpt mamma att
handla mat.

Igår var det en jättemysig kväll med  tjejerna från klassen. Vi åt på Jensens böfhus, riktigt god mat!
Haha de tjejerna är för underbara, vi är helt olika alla och det är det som är det roliga!
efter maten gick vi på bio och såg get smart. Ingen film att rekomendera alls men hade en bra fredag :)

Ikväll ska jag träffa lite folk men inga direkta planer än så vi får allt se vad dagen tar mig..

nej nu ska jag hämta telefonen (min bästa vän) och sätta mig ute i solen och snacka lite skit..

puss!

Lite bilder från igår! 




Jag och Vicky :)


Johnna och jag <3

Kommentarer
Postat av: Jenny

Heej Emelie !! =)

2008-09-13 @ 15:35:17
URL: http://jeenjn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0