Hösten är verkligen här?

Hej
Lite uppdatering angånende mitt projekt med håret, det blev bra. Man
ser knappt något  men det är ljusare, sommarblond igen! :)

Tanken slog mig att det är 30:e september idag, kan ni förstå?
Man brukar ju säga att oktober är höstens månad.
Hösten är verkligen här? känns som det var en sommarkväll för inte allt för längesen. Jag vet inte men jag blir en aning
deppig alltid när hösten kommer. Jag älskar kläderna, myskvällarna, fikorna och allt det där men
sen samtidigt så blir man så insolerad. Jag blir iallafall extremt osocial och lite av en ensamvarg, Emelie ensamvarg?
nej det är inte okej.
Jag älskar hösten men jag vet inte.. det är på någotsätt en tråkig tid!

Dock älskar jag en riktig varm fin höstdag, finns alltid något positivt med allt!

Kommentarer
Postat av: Bob

30 oktober? det är 30 september lilla vännen HAHAHA:D

2008-09-30 @ 22:43:34
Postat av: Kajsa

för en gångs skull emelie, så håller jag med dig nu ang. hösten. sommaren är en glad årstid & hösten en för att mysa och vara ensam. nu vill jag ha sommar igen.

2008-10-01 @ 00:35:17
URL: http://electrolite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0