Kräftskiva

Hej hej!
Har precis kommit hem från en runda på obs, Köpte ett nytt läppglans och felli shoppade som aldrig förr.
Jag har seriöst hittat den mest brilianta iden genom tiderna.
Ni vet dom dagarna där magen är en aning svullen och man inte riktigt känner för jeans, eller när man har käkat och man bara vill knäpp upp
Tjejer tacka gud för denna ide, det är ett par "tights" men som ser ut som ett par jeans, där är fickor där bak och samma material fast med väldigt mkt strecht .
Jag har sett en "gammal" variant av den här iden men de ser inte exakt ut som jeans som de här gör och de har inte samma kvaliten.  Äh nog snackat om det, de finns på Only iallafall
Ett sånt par ska inköpas imorgon!   :D

Igår var jag hos felli hela kvällen, snackade hela kvällen och det var riktigt skönt.

Ikväll blir det gårdsfest (kräftskiva) och det ska bli kul. Kajsa och eila kommer förbi senare och det ska drickas lite :)
Kvällen kommer bli lyckad känner jag, mitt humör är på topp!

Ha en rolig lördag puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0