let me think about it

Godmorgon :)
Igår var jag hos mina kusiner först sen träffade jag Sofie, alltid lika trevligt!
Jaha då var det söndag... deppigt!

Idag ska jag hinna:
Städa mitt rum
Plugga, plugga och åter plugga
Träna Body pump och spinning ikväll

 ja så såhär ser min plan ut, ja inget att hurra för men det ska bli skönt att träna!

Förresten kan någon förklara hur jag kan lägga in låtar här på inläggen?

en annan grej som står på listan är att fixa min blogg i utseendet, den är ju galet tråkig men det får bli i veckan

nej nu ska jag äta frukost sen skruva upp volymen och börja städa

Ha en bra dag puss

Kommentarer
Postat av: ida

KLART!!! Sofie sa att ni kanske skulle titta förbi. men ni kom aldrig juh :(..

2008-09-21 @ 17:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0