Sovmorgon

Hej!
Ännu en måndag avklarad. Måndagar är alltid lika tråkiga  men idag hade jag faktiskt sovmorgon. Började inte förrens tio när jag egentligen skulle ha börjat 8, ja min lycka var stor!
Så mycket två timmars extra sömn kan göra..
Hade bara matte och dans idag så det var helt okej. Dansen gick inte lika bra eftersom jag hade en riktigt jobbig huvudvärk.
När jag kom hem satt jag på wanted som jag tyckte var skitbra. Lite dryg emellanåt och man hade väl lite mer förväntningar på Angelina men absolut sevärd.

Idag blir det plugg och body pump senare ikväll. Hade även planerat att ha ansiktsmask och lite så, ja vi får se vad tiden räcker till.

Nu ska jag snart ta mig något att äta sen träna

Ha det fint puss

Såhär skönt  sov jag i natt, helt utvilad och laddar för en ny vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0