Träning

Hejsan!
Nu har jag precis kommit ur duschen och har precis ätit en köttbulls macka.
Var och tränade body pump idag och det gick bra..
Har nu bestämt mig för att satsa på träningen och ta tag i mitt liv. Börja planera bättre!
Såhär ser min träningsplan ut om veckorna är det tänkt.

Måndagar- Gympa i skolan och dans i 1 ½. Body pump på kvällen ( lite väl ambistiös men men)
Ondagar- Dans i 1½ timme och Afro power dance på kvällen
Torsdagar- Spinning 45 min och antingen Body pump eller Core efteråt
Söndag- Body pump och spinning
 
Tror faktiskt jag kommer fixa det här. Allt handlar om rätt inställning och planering tror jag. Jag har bestämt mig för att gå ner i vikt och jag tänker inte ge mig! det får ta sin tid men tränas ska det..
Träning ger mig mycket mer än bara "muskler"   jag mår faktiskt psykiskt dåligt om jag inte tränar. Jag har inte den bästa ämnesomsättningen och jag är en tjej som kan unna mig och gillar att äta, varför ska det vara så fel? träna och ha kul istället.
Ska inte väga mig, ska inte mäta mig..  jag ska göra detta på ett sunt sätt och som sagt det får ta sin tid 
så håll tummarna för mig nu!

nu ska en ansikts mask på och sen ska det krypas till kojs snart, är helt slut.
Sov så gott sen!


Kommentarer
Postat av: idaidaidaidaida

hah du är för söt. emelie håller tummarna för dig! you can do it :D vi kan pusha varandra. har också tänkt mig en plan som ser ut något i den stilen. och jag behöver stöd för att klara det här. hahah! fin att du är ambisTiös, hihi puss på dig!

2008-09-17 @ 08:42:16
URL: http://idamalm.blogg.se/
Postat av: johanna

jävlar vilka träningspass, haha!

men jag håller tummarna för dig snäckan :D (Y)

2008-09-17 @ 10:48:13
URL: http://lundvally.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0