Måndag!

Ny vecka och nya möjligheter? ja för det är det.
Skolan var helt okej. Hade dans idag som var rätt jobbig.
Senar på dagen följde jag med eila och hennes mamma
för att fixa årskort till eila på Studio S i Hjärup.

Herregud säger jag bara!
Idag var det inte nådigt. Jag och eila skulle då inviga eilas nya livsstil (sundare) med ett Body pump pass. Body pump är ett pass på 60 min då du med hjälp av skivstång går igenom kroppens olika muskler, alltså styrketräning i grupp.
Jag älskar det verkligen! Man går igenom hela kroppen på en timme kan det bli bättre?
men idag var det alltså inte nådigt. Eilas första gång och kanske tog lite väl mkt vikter till henne men hon klarade det och hon var grymt duktig :)  fit for fight snart!
Nu är det dax att verkligen satsa på träningen :) 
Imorgon blir det yoga, ja inga komentarar haha

Det var allt för denna måndag puss!


Kommentarer
Postat av: eilis

jobbigt var det ja :)

2008-09-01 @ 21:29:19
URL: http://eilis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0