Vardags rutiner!

vet ni vad?
jag är trött  på den vanliga vardagen, ni vet-
göra vid sig till skolan, gå i skolan, hem och vila, plugga plugga...
ja ni förstår nog så istället för att ha ångest över veckodagar och låta tid gå till spillo så ska jag försöka ha något roligt att göra i veckan som faktiskt får mig att inte tänka " oh nej inte en vecka till"

Så nu ska jag berätta att idag fick jag då denna lyssnade iden när jag var och tränade. Jag beställde ansiktsbehandling till mig själv, tisdag nästa vecka. Hösterbjudnande lät rätt lockande och jag tänkte varför inte! 

Istället för att längta till helgen ska jag göra veckorna så bra jag kan göra. Ny inställning kanske kan leda till något bra?
ja vem vet...

Det kan vara små enkla grejer som att :
ha en filmkväll mitt i veckan
Ha en spa kväll försig själv
gå på bio

Visst på vecko dagarna har man mer att göra pga av skola m.m men om man planerar och försöker göra något rolig iallafall varannan vecka så ska det nog funka.
Om man inte har tid så tar man sig tid!

Nå hur låter denna iden?


Åh detta är jag på tisdag! längtar redan, kolla det funkar!

Kommentarer
Postat av: eilis

haha oh hur pallar du :D

2008-09-17 @ 21:40:14
URL: http://eilis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0