11/4

Har ni fått påskägg?
För det har jag fått och det sitter inte helt fel.
Då är det påskafton i dag och det ska inte firas något för min del.
I dag blir det i stället 18 års fest för två kompisar.  Jag har varit riktigt pepp hela veckan på festen men har
nu tappat det... av olika anledningar men det är inget vi tar här nu.
Det är påsk och då är det happytimes!

Var förresten på bio i går och såg den shopaholic filmen. Den hade sina stunder där den var rolig men annars var det inget speciellt. När skyltdockorna började prata med henne då blev det ju bara för mycket!

Haha jag måste bara berätta en sak för er där ute.
Visst jag är snart 18 år men det betyder väl inte att man inte ska få påskägg (NEJ!)
Jag och min mamma står inne på Statoil i går och jag säger
" åhh sånt får jag imorgon och pekar"
Mamma står där som ett frågetecken och säger " det hade jag inte tänkt mig, är det inte roligare med någon liten present"
Det värsta är att jag innerst inne blev en aning upprörd..
Det är inte alltid lätt..
nej nu måste jag hoppa in i duschen
och glad påsk på er alla!

Puss puss / Emeli

Kommentarer
Postat av: Kajsa

HAHA, pallar inte dig. vad fick du i ditt påskägg:)

2009-04-11 @ 14:20:27
URL: http://electrolite.blogg.se/
Postat av: emelie

Hahah nej inte jag iheller! Choklad m.m hallelujah!

2009-04-11 @ 16:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0