23/4

Dagen har varit jättemysig. Jag åkte som sagt till entre med eila. Vi skulle bara "titta" lite men som vanligt kom vi hem med varsin påse.
Satt oss och fikade på Waynes cafe. Blev en massa snack och det var riktigt skönt.
Skönt att bara träffas vi två.. <3
Åkte sedan hem och när jag och eila går från bussen så stannar någon bil till.
Vi tittar och där ser vi Bobby som har tagit sitt körkort. Chockade och glada för hans skull blev vi.
Grattis igen Bobby! :D
Träffade Sofie därefter och vi köpte jordgubbar och choklad. Satt och snackade en stund och njöt av vädret.
Nu ska jag faktiskt gå och lägga mig, är skittrött
så sov gott och imorgon när vi vaknar är det fredag. Lovely!
Puss

  

Kommentarer
Postat av: Bobby

TACK:D

2009-04-23 @ 22:52:42
Postat av: eila

jeeeej tack för en trevlig dag och att vi bara kom hem med vars EN påse.. hehe ;) <3

2009-04-23 @ 23:23:08
Postat av: Alex

åhhhhh jordgubbar ;D ja jag ska jobba med helen hihi.. skoj skoj! :)

2009-04-24 @ 00:29:18
URL: http://olunia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0