27/4

Hej hej!
I dag är det måndag och det säger väl det mesta egentligen? fyfan vad jag är trött!!
Min måndag börjar med orientering? oh jisses!
Dagen är inte över än utan jag ska jobba i kväll... suck

Min helg har däremot varit riktigt bra måste jag säga.
Fredags: Blev det käk hemma hos Sofie sen en 18 års fest
Lördags: Jobbade (mindre roligt) sen en gårdsfest sen hem till Ida vid 12 och gjorde scones med tjejerna haha
Söndag: Solning i Kajsas trädgård sen kycklingsalad med en bunte trevliga människor :)

Haha skön bild!

Kommentarer
Postat av: eila

ja hatar er.. hahahaha :(

2009-04-27 @ 18:45:55
Postat av: Kajsa

jag började också min dag med orientering ;)

2009-04-27 @ 18:59:43
URL: http://electrolite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0