28/4

Jag ska försöka förklara hur jag känner mig just nu.
Det känns som jag väger 100 kg och när det gäller mina ögonlock så kan ni lägga till 50 kg.
Jag har ont i kropppen av trötthet.
och ändå kan jag inte somna?
Är lite orolig av all stress så jag antar att det är det. Jag kan aldrig slappna av när jag har andra saker att tänka på, vill ha saker gjort innan jag kan pusta ut.
Tex jag ska jobba i dag igen?
Åhhh!
Nej jag kände bara för skriva av mig lite och tycka lite synd om mig själv..
Haha fan vad jag låter patetisk.. ja cry me a river!

Jag vill just nu ligga på en strand där jag inte ser en människa sålångt jag kan se och bara ligga där och göra absolut ingenting.


Kommentarer
Postat av: eila

gråter.. hahahaha ja e så jävla trött just nu ja med.. ingen humor..

2009-04-28 @ 21:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0