5/4

Hej!
I dag är det inte lika fint väder men det gör inte mig så jätte mycket i dag. Jag måste nämligen plugga i dag så nu har jag ingen bortförklaring till att lämna huset hehe.
Träffade ju en kompis igår som jag inte hade träffat på jättelänge. När vi väl träffas så känns det aldrig skumt, vi träffas inte ofta men vi pratar alltid på lika mycket.. aldrig någon skumkänsla när man ses utan det är alltid som vanligt. Skönt att veta var man har varandra :) och kul hade vi!

I dag ska jag som sagt plugga men det blir även träning. Det blir Body pump och Rock bottom för hela slanten.
annars händer nog inte så mycket..

Nu ska jag ta tag i mina tusentals italiensk gloser.. okej kanske inte tusen men inte långt i från.

Puss / Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0