9/4

Just nu sitter jag här vid datan med musik på hög volym..
Kollade ut för en liten stund sedan genom fönstret och såg ett flygplan. En känsla kom bara över mig och det var att jag vill här ifrån. Jag tror aldrig jag har fått en sån känsla innan som kändes så äkta.

Jag vet inte vad det är men jag fick en känsla av att jag bara ville sätta mig på ett flygplan och inte hoppa av. 
Där är en vis känsla när man åker flygplan men jag kan inte riktigt beskriva den.
Man tittar ner och allt känns så långt ifrån. Allt känns så litet och en känsla av att inget kan ta tag i en. Man känner sig en aning överlägsen och ens vardag och problem är plötsligt under en.
Nej jag vet inte...  fyfan vad jag vill åka iväg och det värsta är att jag vill göra det ensam.

Förstår ni?

Kommentarer
Postat av: emily

Jag vet exakt.

Vecka 21 drar jag till Malta själv och stannar där i två månader. Jag kommer få jobba röven av mig där, men det känns så värt.

2009-04-13 @ 11:40:42
URL: http://emilyyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0