En torsdag

Hej alla :)
Nu ska jag börja skärpa mig igen, med andra ord bättre uppdatering.
I går var jag som sagt på roadtrip och det var nice :)

Sitter just nu ute i vårt uterum och bara njuter.. måste dock plugga lite snart.
Om en stund ska jag till Malmö med eilis. Blir en fika och möjligtvis lite shopping (A)
därefter ska jag träffa sofie och äta pizza ute i solen.

I helgen ska det bli soligt och det tackar vi för.
En rolig sak som en person sa till mig (minns inte vem) var att om hon ska skriva en bok så ska hon skriva hur vädret påverkar oss svenskar tror jag det var haha.
Jag hade garanterat läst för det är läskigt hur vi låter oss påverkas.
Vi lever i sverige, thats life ;)
aja ha en bra dag!
puss

<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0