Roadtrip with the girls!

Hej hej!
I går efter skolan bar det av till Lövestad med Johanna, Nina och Vicky.. och nu ställer ni er frågan "lövestad?" haha
Yes det är mitt ute i ingenstans men en vän vid namn Vicky bor där så vad gör man inte för henne.
Jag kan börja med att berätta att vi hoppade på bussen i Malmö 15:20 och var hemma 17.05..
När vi väl var framme så grillade vi, drack vin och bara hade en mysig tjejkväll.
Någon sömn fick inte direkt jag och Johanna eftersom två stycken snarkade som män haha ;)
Färdtiden var absolut värd kvällen och jag hade det mysigt

I dag tog vi bussen till Lund och sedan var vi äntligen hemma. Har hela dagen legat ute i solen hos en kompis och lyssnat på skön musik. Båda två somnade ute på filten och nu har man verkligen sommarlovs känslor.
Ikväll ska jag träffa en kompis som jag inte har träffat på jättelänge. Vi ska nog in en sväng till stan sen får vi se var kvällen leder :)

Nina & Johanna på bussen dit haha!


Mat fixade vi med!


Då vinet kom fram ;)


Grr ;)


Kommentarer
Postat av: VIckan

JAG HAR POLLENALLERGI OCH ÄR SJUKT TÄPPT I NÄSAN - därav snarkningarna ;)

2009-04-05 @ 11:25:43
URL: http://vickanontour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0