Jag måste få ur mig detta!

Vart jag än går in och läser så skriver alla bloggare om Linda rosings val.
Helt ärligt nu låt kvinnan va! :)
Ja jag vet att hon valde en 19 åring och att hennes dotter själv är 15 och ja det är en aning creapy.
Hon är inte den vackraste eller nej vänta hon är råful..
Hon må inte vara den smartaste eller den mest roliga att titta på
Men vem bryr sig?
Min uppfattning om henne kan jag inte påstå är den bästa men det är väl rätt förståeligt när man tänker tillbaka till Big brother? men det betyder väl inte att jag har rätt att skriva saker om en kvinna jag inte ens har träffat eller ännu värre kommentera hennes blogg. Det är löjligt!

Vet ni vad jag tycker är mer roande än henne? Det är att vi människor eller speciellt tjejer verkligen lägger ner energi på att klaga på tjejen. Vad är det med människor som måste ständigt hitta fel hos andra som oftast är lite "framgångsrika"
Avundsjuka? komigen nu!
Det är inte konstigt att så många tjejer har dålig självkänsla när vi ständigt försöker hitta fel på andra.
Det är ju vi tjejer som skapar idealen och sen gnäller vi och skyller på reklamer?
nej dagens ord-
Mind your own business


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0