24/8

" I aamm pretty damn goood..." Lalala
I dag är jag fan stolt över mig själv.
I dag hade jag en sån jävla mensvärk. Jag svettades och mina ben kändes helt avdomnade (stavas det så?)
Tyckte riktigt synd om mig ett tag där

Men istället för att ligga i sängen och gnälla mer så tog jag mig till gymmet.
Gick på bandet i ett jävla tempo i 30 min och därefter 10 min på en trampgrej (kondis träning)..
Ni trodde inte det tog slut där?
nej då ger jag mig på magträning i 15 min

Lite cred till mig TACK!

Jepp i am good!

En sak är säker och det är att känslan efter man har tränat ordentligt är en av de bästa enligt mig.

Dagens låt: Jay Z ft rihanna and kanye west- Run this town

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0