Årets första kräftskiva avklarad

I fredags hade jag förresten en liten kräftskiva här hemma innan det blev malmöfestivalen och utgång.
Väldigt trevligt och KB som vi gick till fick några plus poäng.
Första gången jag var där och dit går man absolut fler gånger



Denna bilden är bara för go.
När jag flyttar hem ifrån så tror jag att jag kommer ha många middagar. Älskar det!
Mat, vänner, dricka och musik. Det kan inte misslyckas.
Middagar är fan underskattade i vår ålder.

Nu låtar jag som en mormor? hahah..

Kommentarer
Postat av: emily

Håller absolut med. När jag flyttar kommer jag också att hålla i massa middagar! En av de bästa tillställningarna lätt.

2009-08-25 @ 16:45:21
URL: http://emilyyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0