1/8

Är det något som kan göra mig glad så är det att vara med mina vänner.
Det kvittar plats, tid och umgänge för vi har alltid roligt..
Jag har väldigt olika vänner. De har alla olika personligheter och det är allt för mig.
Lite av allt ;)
Ska bjuda på lite vad mina vänner delar med sig under våra samtal.

1) B1 har under en tid gått med ett rött irriterat och svullet öga.
Hon bestämer sig för att gå till ögonläkaren. Sagt och gjort sitter hon med sin mamma och läkaren i rummet.
Läkaren undersöker henne och säger att han ska ta olika tester för vad som kan stå fel.
Läkaren berättar olika grejer det kan vara och... en av grejerna vad Klamydia
B1 stirrar på läkaren och håller på att dö (yes hennes mamma är i rummet)
Klamydia i ögat ? jepp det går och jag kan meddela er att hon nu har haft klamydia i ögat..
Där satt vi på en tjejmiddag i går och hon säger något med " btw jag har haft klamydia i ögat"
Hahahaha... haha jisses

2) B2 har också under en tid gått med något irriterande dock lite längre ner... Ja det är de ni tänker på.
Hon har gått och gnällt över att det har kliat något fruktansvärt mellan bena.
En annan vän börjar skämta vilt med henne " ja du kanske har en svampodling där nere, B2s egna höstsäsong, vi börjar ju närma oss hösten"
och där med var skämten igång ;)

Hahahaha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0