Alla som känner mig vet att jag är en cykelmänniska

Efter en skoldag så ville jag inget annat än hoppa av bussen och komma hem..
HA! där fick jag..
Jag hoppar av bussen och tittar mig omkring och märker att mina cykel är borta.
Jag började för mig själv svära över fjortis ungar (fördomar, oh yes)
utan att tänka så sparkar jag på cyklen bredvid och tänker för mig själv: VARFÖR INTE DU??!
Jag fick allt vackert börja vandra hemåt... utan min cykel

Nu är jag lack!
Innerst inne önskar jag att idioten läser detta (ja jag vet, stor risk)
Jag vill nu detta. Min blogg capish?

Hur svårt är det att förstå
Mitt är mitt och ditt är ditt.

Jag kan ändå köpa det på fyllan när där står en olåst gammal cykel över en helg.
Nu är ju inte läget så
Det är en onsdag och den var låst..

Jag har aldrig själv snott en cykel (men varit med.. yngre dagar)
punktera att den var olåst.. hahah jag försöker försvara mig själv?

Nej fan.. jag blir så trött på människor!

Precis varit och tränat och nu kallar duschen!

See yaa!

Kommentarer
Postat av: kajsa

=(

2009-08-27 @ 07:08:17
URL: http://electrolite.blogg.se/
Postat av: eila

vem e så dum att sno en cykel?? hmm..

men din karma e dålig, du blev ju av med min ;) HAHAHA

2009-08-27 @ 16:12:01
Postat av: Jenny N

Haha emelie, du vi kan skapa en klubb du o jag. Var med om samma för två månader sedan.

2009-08-27 @ 17:19:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0