13/12

Finns det något bättre än en riktigt bra låt och på den högsta volymen?
NEJ!
Musik ska inte vara på låg volym så är det bara. Det ska nästan vara så att högtalarna skramlar lite.
Det första jag gör när jag vaknar på vardagarna är att sätta på musik..
Och att åka buss utan musik ska vi inte ens gå in på eller? jo!

Att åka buss utan musik är nästan som att träna utan musik, det går alltså inte.
Bara tanken av att lyssna på när folk hostar, nyser och barn som skriker får mig att dö lite inombords.. haha
eller de jävlarna som pratar så högt i telefonen att man vill gå fram och ge en smäll. Ni kanske förstår att jag inte kan åka utan musik hahah..
Buss är inte socialt, det är inte okej att börja prata med grannen. Man vill bara åka från punkt A till B i sin egen värld, punkt slut!

Lite lady gaga på detta ;)

Kommentarer
Postat av: Kajsa

faaashion put it on on mee!



underbar låt, tack för träningen idag:D grymma vi är!

2009-12-13 @ 19:46:20
Postat av: Emelie

Ja visst är den!:D Och ja cred till oss i dag gumman <3<3

2009-12-13 @ 21:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0