21/12

Hej på er!
Fyfan vad mysigt det är med snö, här hittar ni inget gnäll utan ge mig bara mer.
Det bästa är att jag har lov så man slipper ta sig ut på morgonen i snön.
Mmm livet är underbart!

Förövrigt så pratade jag med min vän Vicky igår och det slutar alltid med någon galen berättelse.
Vicky bor ute på landet och där är tydligen inte nådigt med snö. Får mms varannan minut på bilder så jag kan konstatera att där är sjukt mycket snö.
För några dagar sedan hade hon varit så sugen på att åka och träna men att köra på vägarna innebär en fara för livet så det fick hon inte.
Hennes pappa lägger av en komentar " Du kan ju alltid skotta, där har du träning"
Innan han visste ordet av det så satt Vicky bakom datan och googlade (hennes bästa vän) skottning+ förbränning.
Det visar sig att man förbränner ca 700 kalorier med effektiv skottning i en timme.
HAHA!

Vicky Skottade sammanlagt i ca två timmar med en lunch där imellan...

Hahahh..
Man ska alltid göra det bästa av situationen sägs det ;)
Nu är det varmchoklad som gäller
Puss!


Kommentarer
Postat av: Kajsa

sv: hahahaha visst är det sjuuuukt irriterande??

2009-12-21 @ 17:53:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0