30/12

Är inte alls på humör i dag. Igår vaknade jag upp med världens snorigaste näsa och i dag hade jag hopp om att det skulle vara lite bättre men mår rent ut sagt skit. Näsan rinner och mitt huvud dunkar.
Ahh... Why god whyy?
Det är inte alls nyår imorgon? nej men jovisst!
Hahah jag kan inte alls låta mer dramatisk?
När jag är sjuk så känns det verkligen som om jag är påväg till graven

Det roligaste jag vet när man är sjuk är när folk ska komma på världens kur, typ:
Ät c-vitaminer, drick mycket vatten, ät mycket frukt m.m

För jävelen jag är sjuk!! Det är inte precis som C-vitaminerna gör så allt snor försvinner.
Då tänker jag "Jag är sjuk, jag vill bara sova och ha sympati"

Hahah okej nu är det de tillfälle då jag borde sluta skriva

Som sagt har dåligt humör, jag älskar mina vänner iallafall ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0