Guess who´s back? ;)

Hej på er alla! :D
Äntligen har jag börjat få suget av att skriva av mig lite då och då. I am back on track (hahah)
I dag har jag varit ledig från skolan och tacka gudarna för det. Jag hade höga ambitioner om att jag skulle plugga i dag men så är inte fallet. Jag totalt vägrade när jag vaknade och det gjorde jag rätt i.
Klockan 5 börjar jobba och det är ju lite mindre roligt men äh.. det är fredag imorgon så det kan jag väl bjuda på.
Jag har inget särskilt att säga utan ville bara skriva lite.

Lite coca på det och så är jag fit for fight!!

Puss på er

En inte helt nykter emelie kan jag väl också bjuda på ;)

Kommentarer
Postat av: Nathalie

hahaha våra namn och den bilden i skolkatalogen är inget vi är stolta över :D

2009-12-10 @ 19:23:38
URL: http://nathaliejovanovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0