Små saker kan göra en glad ;)

Fick precis reda på en riktigt bra nyhet som kan göra allas snöslaskiga onsdag bra!

Sedan jag har varit liten så har alltid aladdin asken varit en tradition att ha under julen i min familj. Det är ingen jul utan asken. Aladdin asken ska alltså bara finnas under julen i vårt hus.
Nu har ju rädda din favorit- tävligen varit igång och en ny pralin ska välkommnas och det betydde att en var tvungen att åka ut.
Jag hade en plan om att hota svenska folket om att rädda "tre nötter pralinen". Jag hade nog dött lite inombords om den skulle försvunnit men icke så nicke..
- Ägglikören åker ut asken
och det tackar och bugar jag för ;D



Kommentarer
Postat av: Kajsa

YES! efter den äckliga äggisen är det körsbär urk

2009-12-16 @ 17:04:55
Postat av: Fröken Persson

Svar: Ah, den är så underbar!! :)

2009-12-17 @ 15:24:55
URL: http://caroliinep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0