Ungjävlar!

Jag har nu i skrivandes stund blivit påmind om en sak som förföljer mig var år.
När jag var liten var jag livrädd för raketer. Det var absolut det värsta jag visste. Fram tills jag kanske var.. 11 år vägrade jag gå ut på nyår.
Jag satt alltid instängd i källaren eller tvättstugan och när vår familj var hos andra så var vi tvungen att hitta ett ställe som jag kunde gömma mig på.. ja så illa var det haha..

Nu i dag kan jag gå ut på nyår men hatar fortfarande det.
Och nu för en liten stund sedan blev jag påmind av små jävla skitungar, ja det var rätt ordval SKITUNGAR!!
Dessa människor som inte kan hålla sig till nyår borde fan spärras in hahah.
Okej tar väl i lite men vafan.
Ungarna är kanske 10 år och deras idioter till föräldrar köper ut.

Jag är nog grinchen (han som hatade julen) fast en variation av nyår.

Förra året stod jag och en kompis och skällde på två småkillar som sköt raketer. Raketen gick precis vid oss och jag hotade killen med att ringa polisen och spärra in hans föräldrar
HAHAH.. jaja tyck inte synd om de nu, de ska fan ha det.

Förstår inte hela grejen med raketer. Sätter de i gärset- sätter fyr- 1,2,3  poouf borta
(rätt fint att titta på dock)
men att gå och lägga flera hundra kroner på?
Ja de säger att vi konsumerar bara för sakens skull;)

Kommentarer
Postat av: olatidman

bort med ungarna!

2009-12-15 @ 19:40:32
URL: http://tidman.blogg.se/
Postat av: Kajsa

HAHA det var ju vi!

2009-12-16 @ 17:05:37
Postat av: Emma

Jag tycker du e så jäävla bra, har typ skrivit åttatusen inlägg om detta. e så jävla laaack på åkarps kräk som smäller småraketer, dom fattar inte hur rädd min hund blir? OKej, nyårsafton, smäll hur mkt ni vill, men INTE INNAN, min hund kräks så rädd han blir :S

2009-12-21 @ 15:16:05
URL: http://worldsound.blogg.se/
Postat av: Emelie

Ja men det är de jag menar! vemfan som förälder ger sina barn raketer, vad fattas dom? Nej kalla bara på mig så kan vi gå på jakt efter skitungar, förresten du skrev fel blogg adress? vad är din blogg?

2009-12-21 @ 16:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0