18/2

Hej alla :)
Precis kommit hem från Hjärup. Var och färgade och plockade mina ögonbryn. Det blev skitbra men just nu är mina ögonbryn väldigt mörka men det lägger sig lite senare.
Annars har det inte hänt någor roligt i dag utan det har varit skolan hela dagen
eller jo förresten, detta var helt sjukt!

Jag satt på Värnhem i Malmö och väntade på bussen. Jag nyser men ni vet en sådan nys som man håller tillbaka, inte fräser ut utan en sån som låter lite halvmesig?
ja iallafall.. jag gör en sån och notera att jag har ipoden i min öron. Då börjar en dam/kvinna prata med mig och jag tar ur höglurarna. Då börjar hon :
Kvinnan- du ska inte göra så, du måste nysa ordentligt. Det är farligt!!  du som är en sån söt flicka måste ta bättre hand om dit hjärta. Jag vill dig bara väl och jag vill inte att en sån söt flicka ska behöva åka till sjukhuset för det kan hända, kärlen i hjärtat "sprängas". Det måååste komma ut

Hahahahah denna kvinna berättar sedan hur näshår fungerar i ca 2 min
Hur gullig som helst men vad hände där liksom?
Jag satt där med ett leende och nickade men tillslut blev det den här " mMM!"

Kommentarer
Postat av: Vickan

HAHAHAHA :D

2009-02-18 @ 19:56:42
URL: http://vickanontour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0