Ännu en måndag avklarad

Precis kommit hemfrån jobb. Var helt ok idag så med andra ord jag överlevde ännu en kväll på gfk ;D
I dag på vår gympa lektion simmade vi på Aqua kul och det finns inget värre ställe än ett badhus, fyfan vad det är ofräscht!!  tänker bara ¨på vårtor och kissande småbarn men utöver det så var det kul..

Okej jag måste ge er en hands up!! 
Jag kan nu officiellt ge mig ut på vägarna och planen är att jag ska sätta mig i bilen och förhoppningsvis inte köra ihjäl mig på lördag.. haha okej.. blir helt nervös bara av att skriva detta ju!
men mer om det sen

En glad nyhet är ju att måndagen är över  och att min varma säng kallar

Sov gott  pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0