?

Varför känns det som jag går tillbaka i min historia? är det inte meningen att man ska blicka framåt och fortsätta att utvecklas? eller att lämna det som en gång var..
eller det är kanske så att jag måste gå tillbaka för att det känns som jag inte har avslutat något? som att där finns något att hämta hos både personer och händelser.
Jag tror att man måste göra det som känns rätt, att blicka framåt kanske inte alltid är det bästa valet?
man borde leva i nuet och hanskas med vad som händer nu..
men när man går tillbaka riskerar man att dra upp något som man har lagt åt sidan? är man verkligen bered att riskera allt man har just nu eller tror man att ens liv kommer vänta på en ?

Det som är rätt för mig kanske inte alltid behöver vara rätt för andra? andra kanske tittar på en och tycker att man är dum i huvudet? men det är i sånt tillfälle man borde vara självisk..
Historier upprepas men det är då man kanske får chansen att sätta punkt

Kommentarer
Postat av: Natha

Älskar när du pratar i gåtor..

2009-02-15 @ 15:10:17
URL: http://nathaliiien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0