..

I dag var jag på det årliga tandläkare besöket och alltid när man går där ifrån så ligger man alltid inne med samma ångest.
Hatar verkligen tandläkaren!!
Deras jävla tjat om borstning, fluor och fram för allt denna jävla tandtråd.. Tröttnar de aldrig?
jag tror inte jag känner någon som varje kväll tar fram tandtråden och börjar mixa med den eller? (en klapp på axlen till er i såfall)
Varje gång när man går där ifrån så tänker man alltid samma
- Nu ska jag verkligen börja sköta mina tänder, jag ska inte ha hål nästa gång!!
detta brukar ju hålla sisådär 5 dagar?  men nu jäklar ska jag satsa..
(jag har inte äckiga tänder, ni behöver inte oroa er)
och för er som är nyfikna, emelie kammade hem ett hål och ett som började bli ett hål..

och förresten jag kan inte hjälpa det men vad är det för jobb att vara tandläkare? det är samma som gynekolog?
förstår inte grejen..

sov så gott alla <3


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hahaha tur är de väl folk som vill =) annars hade vi inte haft det som idag ;) gynekologer behövs mkt väl också! =)

2009-02-17 @ 17:26:55
URL: http://jeenjn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0