Sexfrågan

Tack och lov att det är fredag!! tror seriöst inte att jag hade orkat mer..
som ni förstår så är jag helt slut och ikväll blir det bara hem till felli med film och mys :)

Haha när vi sitter och äter i skolan så kommer vi in på det eviga samtalsämnet när det gäller tjejen, vad tror ni?
Ja sex!
En som väljer att vara anonym säger:
Jag har aldrig sugit av någon så mycket som jag gör nu, första gången jag sög av en kille så tog jag tandkräm på för att jag var rädd att det skulle smaka skit.. HAHAH! alltså... haha förlåt!
Enligt henne var detta fullt normalt och sen berättar hon att sin kompis hade tagit munskölj när hon sög av en kille för förstagången.
Min fråga är om detta är normalt?

En annan rolig sak var när min kära lilla syster, jag och mamma står på ikea och äter en korv igår.
Min syster säger såhär  " jag var ute och tog friskluft i rökrummet, det var där jag träffade de sjuka killarna" 
(vi pratar om när hon träffade några)
Hahaha min syster är nog den enda personen i denna värld som tar frisk luft i rökrummet när man är ute..
och nej min mamma gick inte på det, hon virrade på huvudet och försökte se lite alvarlig ut men tillslut började vi skratta åt hennes dåliga försök att undgå att mamma skulle höra ordet rökrum

Haha.. ha en bra fredag! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0