This time

Jag har en "egenskap" som både kan vara på gott och ont och i detta fallet var det bra.
Saken är den att jag verkligen hatar när någon säger till mig vad jag inte kan klara, att jag inte kommer våga och vad jag inte ska göra m.m. Jag blir som en tre åring och oftast gör tvärtemot!!
Ingen ska säga åt mig vad jag klarar eller ska/ska inte göra..
Ni förstår?

Det var såhär att förra året fick jag först IG i matte A (men det löste sig) och min lärare sa
" du kommer aldrig klara matte B"
Jag kunde känna ilskan att någon bara antar en sådan sak. Det blir som en kick för mig att verkligen visa den personen och jag har verkligen kämpat denna terminen med matte B och har sagt  " jag ska trycka upp betyget i hans ansikte"
och jag kan äntligen säga IN YOUR FACE!! för en vis emelie klarade matte B!
Jag lovar er att jag ska berätta för honom att jag klarade det. Låter kanske löjligt men han ska äta upp sina ord..
nu mår jag bra kan ni tro..

Ett fall där det kanske inte gick lika bra var när min kära vän Nina säger såhär " du kommer inte träffa honom, du vågar inte" haha och jag kan lova att jag åkte till honom lite för att hon sa så, ni minns den dåliga dejten? ja det var tack vare henne!
Hennes svar var " men jag visste att du skulle göra det om jag sa så"
Borde kanske inte vara så öppen med det? haha

Kommentarer
Postat av: Nina

Hahahah ja men du tog en chans iaf, vem vet det kanske hade gått bra ;)

2009-02-14 @ 19:29:37
URL: http://themonkeyonmyback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0