Tycka synd om mig dagen!

Här sitter jag med en filt om mig och tycker synd om mig själv  (inga kommentarer sofie!)
Har skitont i halsen, känner mig febrig och har bara allmänt ont i kroppen. 
Drog mig till skolan men fick gå ifrån den sista lektionen och det blir inget jobb ikväll. Ska bara krypa ner i soffan och kolla på TV hela kvällen..
En sak som jag fortfarande retar mig på är att en kompis mamma är flygvärdina och hon ska ta med äkta Thailändsk mat och här sitter jag? life is wonderful!

Fundering: Varför smakar alltid mjök bäst när det finns lite kvar? när man vet att man inte får mer.
Är det grejen att man vill ha det man inte får ? det tror jag!
Är sugen på mjölk men inte min hals


Kommentarer
Postat av: Sofie

hahahaha awwwwww mitt lilla liv!

2009-02-04 @ 19:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0