Broken hearts

Jag har nu försökt skriva samma mening 4 gånger och nu ger jag upp. Ni vet den känslan att vad jag än skulle skriva så skulle det fortfarande inte kännas rätt. 
Orkar inte lägga ner mer energi.. jag tänker för mycket så nu tänker jag stänga av..

Över till något annat nu då...
I dag sitter jag på bussen och notera att klockan är halv åtta.. När vi är vid midhem i Malmö så säger busschaffören i micken
" Hejsan vi har nu kommit in i malmö och jag vill bara passa på att påminna er om att det är valentine på lördag, då ska ni passa på att köp eller göra något fint till någon ni älskar"
 
Hahahh då har det ju gått för långt?  jisses alltså..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0