Borde ta en tripp till sälen!

Nu ska jag dela med mig hur galen vän jag har. Ni har säkert hört talas om henne här i bloggen, det är inte mindre än Vicky själv (vickanontour. blogg.se)
Den här tjejen är galen men jag älskar henne. Tänkte dela med mig om hennes historia och jag lovar att ni kommer få ett gott skratt.

Det är såhär: Vicky var på skidsemester förra veckan med en kompis. Festade som vanligt gjorde hon och levde livet.
Nu går hon på kryckor och har skadat knäet. Folks första kommentar är " åh trillade du i backen?" hahahah
Vicky- Nej inte riktigt men nästan!
Det var nämligen såhär att hon och hennes kompis går förbi ett hus där de står fem halvnaka killar och såklart blir hon helt till sig. De börjar skrika och de kommer ut på balkongen och vicky vill slå en kille på hans sexiga mage?
Killen säger- då får du sträcka på dig lite!
Glad som vicky är så ställer hon sig på tår och ett, två, TRE viker hennes ben och hon trillar.
HAHAH där ligger vicky med fem halv nakna killar som tittar på henne
Hennes svar på detta är nu: Shit happens when you party naked
och det kan man ju inget annat än hålla med om!

Slutet på denna historia är att hon var hos läkaren i förrigår och fick reda på att hon hade en inflamation och hennes kryckor blir hennes bästa vän de närmaste veckorna/dagarna.
Vad gör vi tjejer inte för dessa sexiga killar Vicky? ;)

Man kan inget annat än älska henne!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0