24/2

Ny dag, nya tag!
I dag är det en ny dag och det känns bättre idag. jag väljer att inte lägga ner mer energi på allt just nu eller rättare sagt jag ska lägga ner energi på saker/personer som faktiskt förtjänar det.

Imorgon kommer den efterlängtade lönen (ellerhur natta) men denna månad går den mest åt presenter. Har tre vänner som fyller 18år i mars och för mig är det stort så ja det betyder väl att jag får slå på stort till dem med. 
Jag är nog bland de få som faktiskt tycker att det är kul att ge presenter men de jävla pengarna!!
I dag får jag nästan vårkänsla och det kanske är den lilla sol man får som får en att bli lite gladare?
iallafall lite piggare

puss!








 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0