2009 here I come

Kan ni förstå att det redan har gått fem dagar på det nya året?
Jag får en liten panik känsla, hur ska man hinna med allt man vill göra på den korta tid man har?
Ett par saker jag ska ha gjort innan detta året är slut är:

Gått ner i vikt
varit utomlands med mina vänner
Skaffat en tatuering
Jobbat så jag har gått om pengar
Fått minst ett MVG ( I can do it)
testat en helt ny frisyr/hårfärg
Fyllt 18 = fest
Träffat nytt folk
Förhoppningsvis träffat någon söt kille,iallafall gått på någon date

Ja listan kan göras lång men en sak jag har lovat mig själv är att vara öppen för olika saker, vem vet detta kanske blir det bästa året någonsin, hoppas det iallafall :)


Kommentarer
Postat av: kajsa

härlig inställning:D

2009-01-05 @ 17:04:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0