<3

Jag är en riktig telefon tjej. Jag kan spendera ca 2-3 i telefonen varje dag och när man skriver det här så känns det rätt sjukt eller?
men saken är den att när jag pratar i telefon så babblar jag bara på. Jag älskar min kära telefon och ärligt jag tror inte jag hade klarat mig utan min mobil/telefon en längre period...
Kan både vara social och göra saker samtidigt?
Bästa är ju att käka frukost på söndag morgonen och prata i telefonen, utvärdera helgen m.m
Jag har tur som har vänner som uppskattar telefonen lika mycket som jag haha ;D

I dag ska jag plugga, plugga och åter plugga. Måste försöka hitta koncentration, fungerar inte längre att skjuta upp det..
för det är jag nämligen expert på
But dont worry be happy ;D


Kommentarer
Postat av: Kajsa

jag känner igen mig.... haha

2009-01-13 @ 18:21:48
URL: http://electrolite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0