8/1

förresten..
för en liten stund sen såg jag sista avsnittet på OC boxen. Jag fick boxen i julklapp och sedan dess har jag varit beroende av mina boxar och speciellt OC. 
Håller ni inte med att boxar är beroende framkallande?
det är något speciellt med de där boxarna jag lovar er..
Man kan inte bara se ett avsnitt utan man måste se två, tre iallafall. Skumt.
nej men helt ärligt nu, oc är nog den bästa serien jag vet. När programmet kom ut så blev jag som kär..
visst där finns bra serier men den här är något speciellt..
Min syster var inte så förtjust i serien när den gick på tv men gissa vem som sitter och tittar på den nu ;)?
jag har inverkan iallafall he he he

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0